07-05-2015 - Circular Puigpedrós de Lanós i corredor
09-05-2015 - Circular olla del Pic d Tristaina (AND)
09-05-2015

Clàssica circular Remuñé-coll inferior Lliterola-refugi Portillon i retorn pel coll superior Lliterola i Remuñe (vall de lliterola amb poca neu). Sortim de la carretera d'entrada a la vall de remuñé i en 25-30 minuts ens calcem els esquís. Pugem tota la vall fins el Portal i descens i ascens al coll inferior de Lliterola. Neu bona al matí però transformant ràpidament. Del coll pugem canal mamy (molt dret i bona neu) i cresta molt entretinguda fins el Cabrioules occidental (alguns passos fins amb botes). Baixem fins al refugi Portillon on fem nit (refugi lliure, molt bé). Arribada al refugi des del llac molt incòmode (rimaia i blocs de gel esquerdats). El diumenge ascens fins la Tuque de Montarque (últim tros directe sense esquís). Descens fins sota el Seil de la Baque i enfilem per neu dura fins el coll superior de Lliterola. Anem sense esquís fins el pic Royo i retorn al coll. Descens amb neu pasta fins el llac i remontem fins el Portal. Descens vall de Remuñe amb la neu molt transformada, alguna remada i petita remuntada. Apurem la neu i retorn a peu al cotxe.

Pujant vall de Remuñé

Perdiguero i lla de lliterola

coll inferior Lliterola i Crabioules

Des del refugi baixada del coll inferior de Lliterola

Al fons veiem Crabioules amb la canal d'accés

Perdiguero amb el coll superior de Lliterola a l'esquerra